Ta fram mobilen :)

Telefonboklista

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

hahah a på kinden :D

 - Vad har du för relation med nummer 20?
haha äh väldigt bra kompis :D

- När ska du träffa nummer 30?
Haha det är min kusin så det är väldigt snart :)

- Är nummer 18 söt?
haha eh inte min stil :P

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Hm aa Natta vad hade jag för intryck på dig:P
- Gillar du nummer 14?
HAHA så jävla störande killade men diggar han ändå :D

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
japp :)

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
öh nej verkligen inte! den här personen är smuts för mig nu vet inte varför jag har kvar nummret..

- Är du nära vän med nummer 23?
Inte direkt men förut var vi som klisterlappar, ska börja umgås mer med henne :)

- Har du gått på bio med nummer 4?
haha nej faktiskt inte

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Haha absolut vi har i stort sätt samma humor
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt mellan himmel och jord, bästa killen :)
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Det har jag redan gjort flera gånger och mer än det (a)

- Vad har du och nummer 26 för relation?
vi hade någon slags relation.. men inte längre.. ush
- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
naw min lilla bög :) haha det var länge sen jag träffa han så bara umgås och prata :)
- Vad är det bästa med nummer 8?
född samma dag som mig?:P haha jag vet inte..

- Brukar du och nummer 16 träffas?
nej faktiskt inte :/ bara nån gång ibland.. bästa killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0