Carpe diem, quam minimum credula postero





Inte skrivit på flera dagar har utnyttjat de sista dagarna eftersom jag började skolan idag. Så roligt att träffa alla kompisar igen! Och gillar min klass jätte mycket med många nya ansikten också :) tror inte jag kommer att byta skola för jag trivs så bra där, men då måste jag verkligen kämpa.

Sov hos Hannah inatt iaf, vi var ett gäng ute igår och drack och hade roligt. Haha lite varning på mig där. Sov minst två timmar inatt innan jag åkte till skolan, haha kände mig nästan fortfarande lite drunkie när jag vaknade. Vaknade för en stund sen är fortfarande sjuk :/ var det ganska länge nu vägra bli frisk.. skulle träffat x idag också men orkar verkligen inte. Nu ska jag snart dra och duscha och ligga kolla på film.
Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0