i got my angel now

Var ganska upptagen som senaste dagarna.. haha spelar fett upptagen.. nä men inte haft ork för data för det börjar bli ganska uttjatat faktiskt. Idag är det redan onsdag ;o .. kanske nästan som att det var fredag igår. Tycker det är skönt att dagarna går så snabbt. Igår var jag iaf ute och gick en och en haltimme ute.. haha från början gick jag lyssna på musik mådde bra sådär, varenda person jag gick förbi hälsa :s är det något man gör eller? Hah tydligen..sen såg jag en lapp på ett träd var ba tvungen att kolla inte ofta man ser lappar i skogen lixsom, så stog det att det fanns såndär Pumba i skogen som hade fått massa barn ;O haha inte lika skönt att gå då! Vart jag än gick kändes det som att den fanns i närheten blev fett nojjig började typ springa till slut. Fan gör man om man stöter på en sån där stor gris men horn, kastar stenar på dom? vet inte ens om dom äter kött.. haha helt löjlig jag låter men ajaa det var iaf nice :) kom hem och duschade och åkte vidare till min gamla skola i Liljeholmen där jag träffade mina älsklingar Tyare,Valeria,Nikole & Paulina. Saknar att vara med dom så mycket! ;( därifrån åkte jag till Papi och var där resten under kvällen.


Idag vaknade jag vid nio, men gick sms att vi började halv två idag och bara hade en lektion. tycker de är ganska onödigt... :P så gick inte xD haha iaf imorse skulle jag gå handla lite bröd och sån åt min farmor i Fittja, kommer in i affären och RAMLAR! Fanns en vattenpöl därinne som jag inte såg och när jag väl ställt mig upp och gått en liten bit gick jag in i en hylla! Alltsåå guud va dom kolla jag försökte spela med och skratta liksom men folk trodde fan jag var full eller något.. så blev förföljd typ hela min tid inne i butiken... haha Tyare & Valeria vet att det är alltid något sånt här som händer mig.. ALLTID. Nu sitter jag iaf hemma i norsborg, lyssnar på musik och sjunger till älskar att göra det :) ska in till duschen snart och tillbaka lite senare till Fittja,får se vad jag gör under tiden. Besitos!

Juste vet vad jag vill ha för tatto med, det är på två ställen har inte bestämt mig än vart. Vill inte säga vart för vill inte att folk ska ha samma som mig xP

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Haha flytta tillbaka har jag inte gjort utan jag är hos mina föräldrar nu under sommaren bara. Men på fredag åker jag tillbaka till Sundsvall och fortsätter med studierna =)



Vilken klass går du i? :D

2009-08-26 @ 18:49:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0