There's one thing that i've done to you ..

                                                   


Blev inget Slagsta igår. Mötte upp Bella & Ranya, därifrån till Hallunda och mötte Aram & Hans kompis. Mötte även Zeynel länge sen jag såg honom :) lite senare mot kvällen gick vi mot Miche. Roho,Salih,Asia,Philip & Markus va där. Vi satt och drack lite haha om ni läser det här förlååt! Vi ljög att vi bara drack läsk. Hans moster kollade in genom fönstret så jag och B fick stress och sprang ut till bänkarna. Ännu senare kom Andy,Sebbe,Gabbe,Mathi,Gabi,Vlado och flera till som jag inte kommer ihåg :P mitt huvud stog inte precis stilla då haha. Stog också och prata med Tomek ett tag :) när jag somnat till ute vid bänkarna (?) kommer inte ihåg själv.. så var alla bara jag och Sebbe kvar. Gabbe kom lite senare med. Vi satt ute tills fem på morgnen sen taggade vi hem.

Vaknade upp vid nio idag hosta som fan, så jävla ont i mina lungor har lite svårt att andas med får leta upp jävla astmamedicinen.. skulle egentligen spelat fotboll och tränat lite idag men så blir det inte såklart.. är bara så jävla sur och jag vet inte vad just nu.. ska gå lägga mig i soffan och dricka té .. Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0