14 december

- Det var som en mardröm jag ville vakna upp från, en riktigt dålig film. Förr eller senare kanske jag skulle fått reda på det, det kommer någon gång i livet då jag kommer få en förklaring på '' varför gjorde du så mot oss? '' .. kan ändå inte låta det förstöra , för du är ändå den bästa personen och mitt egna kött & blod.

i lördags var jag iaf hemma hos Bella med Fia, vi snackade mycket och drack. Gick hem då jag var ensam hemma då han kom hit. Vi drack och myste, han sov över :) . Åkte sedan vidare till Heron City där jag,papi,syster & farmor storhandla och gjorde massa trevligt tsm. gårdagen vill jag inte snacka om, men sov iaf hos Bella inatt, tack för allt! <3  Åkte med henne till skolan och var med på lektionerna haha, sedan var det till Alfalaval- Arbets & kompetenscenter där det gick suuper. Kom hem från stan för en stund sen också där jag var med min moster och sister, tjockade oss och åt churros. Kollade även i liljeholmens nya centrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0