31 dec 2009

Helt jävla sjukt, ett helt jävla år har redan passerat. Kan fortfarande kännas som att förra nyåret var igår. Ush inte lust med något idag egentligen, bara vakna upp till ett nytt år och börja om på nytt. Slippa den här skiten som är just nu. För varje dag blir det bara mer verkligt och jag börjar inse. Men saken är som det är nu, det fixar sig alltid.

Vaknde upp för ett tag sen som sagt känner inte för något idag :P har har fått en mini finne vid läppen det gör skiitont fyfan ser ut som jag har silikonläpp på ena sidan bara helt svullen haha -.- . Ska börja fixa mig nu om en stund iaf, åka iväg med papi och min farmor till tumba till släkten för att äta och dricka. Lite senare mot kvällen åker jag vidare till mitt hood där det händer mycket ikväll ;) Shiit nu har man bossen på sig också som sitter och stressar skiten ur mig! :P som tur hann jag fixa grejer från systemet igår! Ska dra nu, ingen aning om det här blir det sista inlägget för detta år. Isf så får ni ha en en skitkul nyårsafton fakka ur och hela skiten för de kommer jag göra haha, don't drink to much! :D och nyårslöfte? Hm nej det är nog bäst att inte ha det eftersom jag aldrig håller grejer ^^ FELIZ AÑO NUEVO, HAPPY NEW YEAR , GOTT NYTT ÅR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0