cocaine ia america's cup of coffe

Okejokej igår färgade jag håret ... och som alltid när jag väl ser en mörk färg där bland hyllorna så kan jag inte välja en ljusare färg till håret xD så mitt hår är typ back on track till svart igen bara för jag älskar mörkt hår och trivs så bra i det :P bild kommer imorgon.

Juste igår satt jag mig ner på golvet för att sträcka mig efter mina högtalare till luren, när jag sträckte armen så fick den fan kramp.. låg fan som the grudge på golvet med tårar i ansiktet men ändå skratta jag, knas xD  Haha iaf vaknade upp för en stund sen, måste typ åka och handla en cd-skiva i skäris -.- ( fucking hate this ) och sedan ska jag vidare till Fittja till min lilla älskade farmor och hjälpa henne med lite saker. OCH jag skiter iii ikävll ska det fan hända något!


Notorius B.I.G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0