dan före dan före dan

Igår spenderades en stor den av dagen i skärholmen med syster & papi. Mötte även Katie,Natta,Alle & Bella där. BLÄ hatar när det är så mycket folk fick panik.. har klauserfobi som sagt -.- och plus att jag tappade bort papi o syster och att man inte kunde ringa, hade typ lust sätta mig ner och börja gråta xD mot kvällen var jag bara i Fittja och tog det lungt.

Vaknade upp för ett tag sen och mådde skit, jävla mage :/ mami hade gjort om igår i mitt rum också, nice nu vet jag precis hur jag ska tapetsera och inredningen ;) har iaf duchat och så nu ska åka iväg och handla med mami och syster.. ska även köpa hårfärg! :D hoppas det händer något nice ikväll lust men den häääär ! slänger in en av favoritlåtarna just nu också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0