don't stop

Ojoj vad efter jag är. Typiskt mig :P dom senaste dagarna har jag faktiskt inte gjort så mycket, vädret stoppar mig från att gå ut och gör att jag vill gå i ide istället och bara ligga i sängen -.- vaknade iaf tidigt idag, vid elva tiden. Ligger nu i sängen med laptopen och lyssnar på högsta volym på reggeaton boys & house musk.. blivit att jag lssnar på mycket house eftersom min pappa är house-torsk. Alltid musik på morgonen för att komma in på humör ;) saker har iaf börjat ordna sig hemma så det är skönt :)

Shit kan inte ens tänka mig att det är 4 dagar kvar tills jul! Eller okej firar egenligen den 25:e.. men alla år innan har jag räknat ner dagarna, men inte detta år kanske därför de gått så snabbt. Hoho heeej svarta linser säger jag bara, gah längtar! :D och tror också idag att jag ska färga håret lite mörkare, eftersom jag redan har fått en fet svart utväxt -.- hate this.. ajaa ska nog dra till stereon och lägga på musik där och städa mitt rum lite, är ensam hemma just nu , passa på ta lite vin också :D besitos sålänge!




Pepp låt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0