fjärt

Kom faktiskt precis hem, vart i skolan på mina alla trevliga möten som jag har hela tiden NOT! Det gick iaf bra. Eftersom jag går i ettan så kan inte skolan acceptera att jag tar ett ''studieuppehåll'' så nu har jag hoppat av skolan.. nu vet ni det. Snälla fråga inget, mot Januari ska jag få en praktikplast så jag kommer inte ligga hemma och sova hela tiden som en björn. OCH det var jag som frågade om praktikplatser till Syl i skolan, så fuck er som tror att jag är lat och inte orkar gå i skolan och ger upp för lätt. Har inget med det att göra jag behöver bara få en tid att verkligen tänka igenom vad jag vill av mitt liv. Punkt

Igår mot kvällen var jag och Hannah med bland annat Sidar,Sebbe & Gabbe. Vi blev även upplockade av Fadi med en till killkompis och vi crusade runt lite här i Botkyrka. Sitter iaf nu fett irriterad och det är inte första gången det har hänt mig.. ska berätta om innan. Det var ungefär förra året, då var jag ensam hemma en helg så jag och Hannah var här. Jag hade lagt min mobil på bordet och sedan gick vi in till ett annat rum utan den. Och när jag kommer tillbaka för att skicka sms så är mitt batteri borta fast jag inte ens har rört den och den ligger exakt på samma plats (?) har inte hittat batteriet sen dess, och tror ni inte det har hänt samma sak nu? Fast att hela mobilen är borta.. min lur låg på sängen och jag kommer tillbaka så är den borta :S conche su madre asså ååååh jag orkar inteeee!!!



Kommentarer
Postat av: Karen

Det kommer att gå bra! <3

Du vet att du alltid kan ringa mig om det är något? puss

2009-12-10 @ 16:51:02
URL: http://purepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0