whats up ?!

Haha inte blivit ett skrivande på ett tag som vanligt .. Iaf igår var jag ute med Bella och snackade ett tag. Igår vid halv tolv blev det strömavbrott i typ hela Botkyrka. Jag och Hannah var den som var först ut typ haha tvinga ut henne hon ba '' Sandra ... dehär e inte bra.. de frittfram för mord och allt knas.. de känns inte bra..'' hahaha ja börja asgarva för jag älskar spänning och läskigt! En promenad i mörket blev det iaf.. dock var det avbrott i typ 20 min bara -.- om jag fick bestämma skulle det alltid vara det :)

Vaknade idag vid halv åtta då mamma kom in och sa att mötet i skolan hade ändrats tills imorgon. HALLÅ! Som att jag bryr mig.. låt mig bara sova. Aaa har iaf vart vaken sen dess och inte gjort ETT PISS. Försökte göra popcorn men dom blev såklart misslyckade, typ hälften av skålen va full av kärnor som inte hade poppats. Apan skulle kommit hit också men somnade, aa så gåre om man får vänta på mig , seg-hetens mamma :P


Kommentarer
Postat av: Hannah

hahhahhahaha orka blogga om min rädsla :D idjot ja va nojig hahaha. Seexy motherfucker, fina bilder :) <3

2009-12-09 @ 13:26:59
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0