25 feb

Igår var vi hemma ett tag hos Tyare med hennes lillasyter :) efter det åkte jag Tyare & Valle till t-centralen. Valle drog hem så jag och Tyare drog till donken i stan och satt där typ tills elva haha. Jag kissa heeeeeeelt offentligt kunde inte hålla mig :O haha.

Vaknade upp vid tio tiden idag hos pappa :) började städa hela huset, dammsög och hela faderullan. Sedan gjorde jag chilensk mat, snacka om att dom blev stolta över mig (a) vill eller ska försöka dra iväg till skärholmen för att eköpa en fin kofta jag har sett. HAHA min pappa ba : ' eklockan e ett dags för bärs' hel ruulii :) yepp yepp sitter och lyssnar på musik just nu. Ingen aning om vad som händer idag. Helt seg, kanske bara hemma och umgås med min papi och farmor..
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0