9 feb

Hola locitas, är så dålig på att uppdatera just nu. Ska försöka komma igen nu så fort som möjligt ;) ska berätta lite kort om vad som har hänt den senaste tiden.

I fredags var jag ute med Natta & Bella och tog en promenad och hade en snackstund. Gick hem tidigt eftersom jag började jobba klockan sju på lördagen.
I lördags gick jag upp vid fem tiden och tog sedan tuben till Skärholmen. Jobbade till klockan ett. Åkte direkt hem och dusha och fixa mig tills kvällen. Mötte upp Tyare i Vårberg, vi åkte till Hjulsta till Valleballe som fyllde år :D saknat er så mycket mina älsklingar (a) ! Haha jag och Tyare var helt fascinerade när vi åkte förbi b.la. Rissne,Tensta mm. eftersom vi typ aldrig hade vart där haha. När vi var framme hjulsta så stog alla tjejer där. Kommer inte ihåg alla men det var väl typ 8-9 st haha. Säger bara att det blev verkligen en minnesvärd kväll. Mycket gott att äta och dricka ;)
Juste dagens höjdpunkt på lördagen : Tappade min mosters måndas kort, och får köpa ett nytt! :) skitkul.. lägger in bilder senare.
Jag, Tyare & Valle vaknade upp vid tio tiden av min väckarklocka på mobilen, jobbade på söndagen med haha så har vart duktig i helgen. Jag & Tyare gick och köpte bröd,juice och kakor som vi satt och åt på t-bana haha vi hann inte äta frukost. Fan va folk kollade :P

Idag åkte jag åter igen till jobbet vid sju tiden. Mötte Khalil på bussen som jag åkte med hela vägen , jobbar där jag jobbar :) slutade vid 2 tiden idag. nu sitter jag här med bärbara i soffan hos papi :)  har precis ätit en fet pizza ahha hel mätt.. För ett tag sen var jag och pappa hos hans privata läkare, haha bara chilenar ställe. Så jävla trevliga dom var, så papis läkare är numera min också. Han undersökte min hals eftersom jag har två knölar på halsen, alltså mina halsmandlar har svullnat upp så har skit svårt att andas. Och har så stora halsmandlar så han kolla bara en sekund och sa att jag behövde pencillin och operera bort dom så fort som möjligt. Men det är inget nytt haha har alltid haft halsmandlar som är stora som plommon typ (?!)
Hade ett trevligt samtal med min kära pappa angående rökning & dricka haha lööve till dig.

Japp det var allt jag hade på hjärtat just nu haha, besitos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0