Glad allahjärtans-dag :)

Hej! Internet har inte funkat på flera dagar tyvärr :( därför jag inte har skrivit. Nu är praktiken slut, tråkigt men ändå skönt att komma tillbaka till skolan och träffa sina vänner igen! Idag är det alla <3 dag.. absolut ingen speciell dag för mig. Har aldrig vart det heller. Men fick lite söta grejer av mami hihi. Har så galet mycket med skolan att göra nu så det inte är sant :/. Igår hade vi lite krök iaf. Släppa loss lite sådär haha. Mitt hår var ju orange i några timmar, köpte färg direkt haha så det är inte det längre. Imorgon ska jag klippa mig, äntligen :) komma fan börja gråta sen haha tycker jag har ganska kort hår men det är inte så, kommer kännas ännu kortare nu när jag klipper det. Får väl skaffa hårförlägning isf :P ska även färga håret blont. Haha Valle du och jag ;D <3


Hos valle :)

trökiii
papparazzi bild på praktiken, din apaa

kaffe kaffe kaffe bärs bärs bärs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0