Hej min bruur hej

HAHAHAH:D , heej de e Bella (michelia) HAHAH.. okej okej, sydäär vaknade för en timme seen:D
Sandraa sov som en uggla, hon hade benen ikors ,oftaa man sover så liksom. HAHA:D, igåååår va vi ochh fira mig. Bilder kommer säkert senare=D... Vi hade fett kuul, litee för mycket människor. men vaar tvungen att bjuda dom:D.
de va ruuligt, vi kom hem vid tre:), oo nuu ligger sandra i sängen och äter goodis.. DDååålig kostvana,fast ja ska erkänna att de va jag som låg i sängen med godis i munnen när sandra sov, fast de vet hon inte om ,(A)
 
igåår vid typ 4 tiden
Bella : sandra ska du inte ta bort ditt smink nu?
Sandra, Snaaaaaaaaaaaaart, (hel seg)
tio minuter senare,
Bell: sand, ditt smink du kommer få finnar?
Sandra: neej snart snart,ja ska ta bort.

( sminket är borta nu! )

Jag går in o tvättar bort mitt smink , o sen använde jag något konstigt medel för ögonen för att inte få blå ringar runt dom:O.. När ja går tillbaka till sängen så har sandra somnat, o tagit hela täcket med sig:(
HAHAHA,fast ey ja tog tillbaka det;).. o hon somna med smink, o har det enda tillls nu. Hej ofrääch.
HAHAHAHAHAH,mååstee äta frukost nyyy .. baayos my hoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0