Helgen :)

HAHA så ful min fru men älskar dig ändå!

Väldigt händelsefull helg! Idag har jag inte sovit på ungefär 30 timmar om inte mer, man känner sig så jävla dålig. Fick nyss skjuts hem från Nattas pappa. Vi har vart i eskärholmen och stan. Vi krigade riktigt och letade efter piercings-ställen för jag skulle pierca tragus, men såklart så hade alla stängt.. ska försöka åka till skärholmen innan jobbet och göra det ;) vi gick så jävla mycket att jag fick nog och drog av mig skorna och gick barfota i stan haha! Grejen var att ingen kolla.

Vi har ätit en schejbab-tallrik så är galet mätt nu alltså haha. Jag och natta sitter inne på kebaben i skärholmen, sen kommer det precis förbi ett killgäng när hon ska dra in på toan. Jag ba men uuft Natta har du fått diarré nu igen , HAHA! verkligen skämma ut killarna ba kolla jag dog av garv.
Yepp yepp imorgon börjar man klockan ett, ska dra in till min sköna säng nu och lägga mig och kolla på en film.
Besitos

    
  

1. Vicky's fest
2. Hel osminkad..
3. bastun hah
4. Paparazzi bevis
5. Lust att fixa sig
6.yes, Even är min och Bellas bästa killkompis. haha ( med keps )
7. lölö
8. lölö

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0