quien no lloras por amor / 20 feb

Igår var jag ute med Natta tog en promenad. HAHA filmjölk! Vid nio tiden gick jag till donken för att hämta Bella, fikade lite med höhö.

Ska nu fixa mig sedan ska jag dra till stan. Senare ikväll har jag ingen aning om vad som händer , får se. Ska till pappa senare och göra en reggeton-skiva tills imorgon , lölölö :)


HAHA jää saker kan gå snett

 öh my gösh den kvällen :)

sommaravslutningen 2007? :)

transan me röd hahahah

det är inte som det ser ut , jag kan förklara (a)

fantasma








Memories never die <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej minnen dör inte, men personer kan dö i dina ögon. :)

2009-02-22 @ 16:40:28
Postat av: sandraa

och du menar med det?

2009-02-22 @ 20:16:46
URL: http://pintuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0