1 januari :D

godmorgon folket haha. vaknade faktiskt upp idag vid halv tre tiden,sov över hos Hannah. Haha hon läste en bok till mig tills jag somnade. Helt seg idag allltså.
Igår var iaf Jag,Hannah,Bella,Nicole,Madde,Umut & Can hemma här hos Hannah. Vi hade galet kul alltså! bästa nyår hittills (: vid halv två kom också Rahel & hennes kompis Bailey's haha hon blev kallad såför jag inte kommer ihåg vad hon heter. Hög musik o hinkispinkis haha. Vid tolv slaget eller lite efter gick vi alla ut för att kolla på fyverkerierna. Ingen var direkt pepp på att gå ut eftersom vi hade så roligt här inne ;) jag och Hannah fick skumpa av Manu och Sippen eller vad han nu hette haha.

Aa idag ere fan första januari! Jag och Hannah sitter och funderar på vad vi ska göra. Hemma ensam idag.

Mer bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: Nicole

JAG ÄR BRUUUUUUUUN ;D

2009-01-01 @ 20:59:16
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahahah funny times :D <3

2009-01-02 @ 13:32:37
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0