10 jan

Igår spenderades dagen med Natta. Vi var ett tag i örnsberg & sedan var det hem, båda två var skit trötta. Somnade ganska direkt. Det hade hänt något med min farmor som var tvungen att åka in till akuten, så var inte så pepp på att göra något. Vaknade upp vid halv-ett tiden då jag snackade med Umut i tel ett bra tag..

Idag vaknade jag vid halv fyra tiden. Har inte direkt kunnat sova har haft svårt att andas :/ har haft flera tillfällen där jag verkligen måste ta i för att få luft. Tror det är den jävla astman som börja komma igen. Hade väldigt jobbig astma när jag var yngre. Så måste skaffa en astma medicin.
Aap idag har jag inga planer direkt vad jag ska göra, ska snart träffa Natta & ska ringa Bella också men innan ska jag dra och föna och platta håret :) & sitter och dricker Cappucino som vanligt hah.


2008 - april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0