12 jan

tjaa, kom hem för ett tag sen. Efter ksolan åkte jag och Tyare för att hämta hennes söta lillasyter Steffie. Efter det till donken å åt lite :)
Har precis fixat naglarna, lösnaglar haha! :P har inga annars xD Depend lösnaglar kort modell, dom ser faktiskt helt äkta ut. Ska om en stund dra ut med Bella o Rania senare ikväll ska jag möta Hannah med , käärlek till er.
Idag fick jag även reda på min praktikplats, på Huddinge servicehus som ligger i skogås (?!) skit långt ju :(
När jag får mina pengar ska jag fan köpa hårfärg och göra lite förändringar, så trött på mitt utseende haha :P


Kommentarer
Postat av: Hannah

<3

2009-01-13 @ 14:47:54
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0