15 jan

Tjaa :D dålig uppdatering jag vet.. har haft mycket med skolan. Annars har jag bara vart ute med moi underbara kompisar :) . Har även fått en ny praktikplats som är mycket närmare, Segeltorps Servicehus. Och det börjar alltså på måndag, det är ett äldreboende. Klarade också provet idag till praktiken , puuh. Har matte prov och engelska prov imorgon och möte -.-.

Under veckan har jag haft det roligt med Hannah, haha drack gott och gick runt på promenad i Norsborg.´Träffat Rania & Bella <3 Vart med Natta,Ali & Cherry som jag kalla han och tvätta bil , haha skit roligt fick kramp i magen, och hela jag blev svart av allt skit. Vart på donken typ 5 gånger haha, börjar banta på måndag faktiskt. Under praktiken har jag bestämt att bara äta sallad och börja gå längre promenader & börja på något.
Imorgon blir det fest också, och på lördag :D HAHA ( söndag om du vill också, bara en person förstår :D )




 

Kommentarer
Postat av: Hannah

mahaha suure (A) <3

2009-01-16 @ 11:41:40
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: sandraa

haha whut? :P <3

2009-01-17 @ 12:46:00
URL: http://pintuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0