2 jan - zozo

Igår var det lite fest hemma hos mig. Umut,Can,Hannah & Natta var här. Bella kom också senare. hink vare haha. Vid tolv tiden gick vi alla till donken och åt mat. Efteråt gick vi alla hem till sig o Bella sov över här, vi hade typ inget att göra så vi fortsatte att röja för oss själva haha det var roligt, Bella somna vid typ 4 tiden själv var man uppe till åtta och var pigg. Städe undan allt vaknade upp igen vid elva. bara knas så är inte på humör idag.. somande om igen tills fyra tiden

Håller på att göra mat nu sphagetti med carbonara. Lite senare kommer Natta och Bella förbi <3 Sedan tror jag jag sover hos min moster.. vill inte sova hemma själv . Fick också ryck imorse att göra ett hakk i mitt ögonbryn -.-'
Saknar mina apor Tyare & Valeria också :(
Natta & Ali kommer förbi snart för att göra mis sällskap..

          

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha knaas bilder :D skön kväll <3

2009-01-02 @ 19:45:41
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0