20 jan

Heej,

Har precis ätit med pappa <3 god kycklingmacka. Kom hem för ett tag sen från jobbet. Riktigt jobbigt alltså :/ ont i ryggen o hela faderullan haha & trött som fan. Känns som att jag bara klagar här :P har spelat lite Gitarr Hero med syrran o pappa :) Idag hände så många pinsamma saker :|

1. Tappade en kondom framför min chef ( som har legat i min väska typ flera månader :P )
2. Halkat ute hahah
3. Börja skratta som fan när min handlägger sa ''Kägg'' & inte ''Skägg''
3.Kallat 'min' chef Birgitta typ 5 gånger fast hon heter Elisabeth. Suger på namn!
4. Sett en kille sitta och bajsa & en annan stått och kissat helt offentligt :P

Börjar få magkatarr tror jag, får stickningar i magen. Om en stund ska jag också ut med Natta, det var länge sen :)
 
     

2. idag efter jobbet
3. Min banan dräkt , skit ful -.-
4. kort när jag 'sover' blir skit irriterad om man stör, riktig surpuppa


Kommentarer
Postat av: Hannah

hahahha banan fedt söt ju! <3

2009-01-20 @ 19:49:58
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahahha banan fedt söt ju! <3

2009-01-20 @ 19:50:04
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0