24 jan

heej :]
Vaknade vid halv två idag, helt trött och fortfarande ont ri ryggjäveln :P låg på golvet skiit skönt haha. Ska snart äta tacos. Och har bestämt mig,direkt när jag får mina pengar så blir det tragus-piercing och färga håret ;) vill göra lite förändringar sådär, skaffa linser också kanske. Och bantningen funkar väl sådär, haha :D det var bara igår jag åt på donken sen blir det inget mer! Börja gå mer promenader och förhoppningsvis börja på någon sport.
Blää juste har ätit för många cocos bollar också xD mår fan illa nu..
Händer ikväll då? Ska iaf ut med Bebis senare :D


 



Haha nipple-piercing

Kommentarer
Postat av: laauritaah

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAA niceeeeeeeeeeeeeeee

2009-01-24 @ 18:06:14
URL: http://laauritaah.blogg.se/
Postat av: laauriiitaah

jaa skitt göööttt

2009-01-24 @ 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0