29

Tjaa, igår jobba jag kväll så hann inte skriva, efter jobbet hämtade jag bella från hennes jobb :) Och idag slutade jag vid tre tiden. Blev krossad idag på jobbet alltså.. hahaha! Men jag vet inte om det är sant eller inte :D
Började halv sju på morgonen, vilket innebär att jag gick upp klockan fem. Då snöade det och allt. Ganska lungt på jobbet minus var ju mensvärken som var på topp.. Idag fick jag klara mig själv och jag klarade det galet bra. Lärt mig alla rutiner och så nu! Börjar sju imorgon med fast ledig i helgen som tur.
Aap jag vill ut snart annars kommer jag bara somna och inte kunna lägga mig ikväll, ska försöka haffa någon som vill ut haha! Hejdå så länge


enkelt men snyggt

saknar Alvin & gänget , haha bara kärlek

Kommentarer
Postat av: Ashfin

Sandra ring mig imorn (fredag) viktigt!

0737832310

2009-01-29 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0