5 jan

Igår satt jag och Natta och kolla på Barnhemmet, haha alltså hon dog. Själv tyckte jag inte att det var någonting läskigt. Värsta blåmärken på min arm din apa! =O Vi satt med ljus helt mörkt och godis o dricka. Muspus, efter det kollade vi på Säg att du älskar mig, den är bra men fett hemsk :/. Så vi hade en liten filmkväll.

Idag mår jag bättre, men känner mig fortfarande svag. Har inte direkt kunna äta utan att känna en äcklig känsla. Men vill inte att dom här tre dagarna går till för att sitta hemma. Så ska försöka få tag i Miichelia och åka till henne i s-tälje det var länge sen och vi behöver snacka :)
Gammal bild, våras

det känns som allt försvinner sakta från mig

Kommentarer
Postat av: steffie

finns här för dej om du vill prata wachi (L)

2009-01-06 @ 00:40:23
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: sandraa

taack amoor <3

2009-01-07 @ 14:13:07
URL: http://pintuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0