6 jan

Tjena ;) igår var jag och Natta ute och tog en liten promenad. Vi var ute ungefär i en timme sen mötte vi upp några kompisar och chillade bara. Efter det gick vi hem till henne och åt mat sedan till mig för att hämta kläder jag slagga över hos henne :) vi kollade på en skräckfilm haha hon dog som vanligt själv tycker jag itne alls den var läskig. Jag var samam förut typ börja skrika och allt nu är det helt tvärtom kan sitta skit nära tvn utan att bli rädd =D vi gick och la oss vid kvart i tre då vi båda var helt trötta. Natta snackar i sömnen och satt som ett klistermärke på mig! :|

Ska snart dra iväg till Bella, vi kommer på något att göra <3


rosa kofta,rött linne,lila byxor,gröna strumpor. SEXIGT!


tydligare bilder lägger jag in imorgon (;

Kommentarer
Postat av: laauriiitaH

AA vet rena sjävlmordeet hahaha ^^ näää känner inte honom ;P

2009-01-06 @ 18:27:43
URL: http://laauritaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0