7 jan

Igår gick jag hem till Bella var där tills hon hade fixat sig lite snabbt :) hon följde med mig för att äta i Hallunda därifrån gick vi till donken. Mötte Roho,Andy,Max & Yusuf där.  Lite senare kom Sarmed & Maher dit. Vi gick hem till Bella igen för att fixa oss. Skulle åkt till S-tälje med det blev inte så.
Haha så i tre timmar var jag & Bella ute och vänta på att Sarmed skulle hämta oss. Vi hade skit kul faktiskt fast vi frös rumpan av oss vi satt uppe i Hallundas rulltrappa jag sprang på den för att få upp värmen det funka fan :P gratis springband vettu. Sedan gick vi ner till busshållplatsen så kom en turk fram till oss och lärde oss turkiska haha :D när han fråga efter nummer sa vi ba hejdååå! Det var då vid tolv tiden Even =D och sa att han tyckte synd om oss så han och Ziad.. kom till Hallunda för att hämta upp mig och Bella. Vi åkte till Slagsta strand och satt i bilen och snacka och hade det trevliigt.. blä på dig
Bella sov över hos mig inatt ;) vi kom hem vid kvart i tre tiden. Vi låg och snackade och ringde Even hööh. Bella tog upp hela sängen :(

me i våras Hallunda brygga

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag tog den (:

2009-01-07 @ 20:33:50
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0