8 jan

Mötte upp Tyare i Liljeholmen idag hon vänta på mig , haha hade saknat henne fett mycket =D din apa Valeria jag vet att du ser det här du kom inte! :D Fick ett guld S av Tyare :) Hade oförberett prov på skelettet det gick väl bra höhö :P
Efter skolan gick och & T och åt på donken brände min tung-jävel på cappucino -.- haha mycket skratt som vanligt. Åkte och hämta hennes söta syster Steffie på dagis i årsta =) sen var det hem igen.
Sitter häär och ska snart gå ut och gå haha slim till sommaren :|
Och praktiken börjar inte nästa vecka utan veckan efter det , sköönt! Får reda imorgon vart jag ska ha praktiken. Måste plugga lite senare också har prov imorgon -.-




haha tjena mitt-bena , passar man? ;O



Åt mat nyss, kan inte längre längre ju mår bara illa ;/ värsta känslan! + mensvärk (a)

Kommentarer
Postat av: laauritaah

Meeen det där är jätte roligt . har hört de iaf att gammlingarna är skit gulliga hoppas att du ahr tur och får snälla gamllingar ahahaa

2009-01-08 @ 18:37:06
URL: http://laauritaah.blogg.se/
Postat av: laauritaah

HAHHHA noo pobrecitaa y que mamera hahhaa. skiiit jobbigt , du kommer få presentera dig själv varjee daag ahhaa

2009-01-08 @ 19:03:20
URL: http://laauritaah.blogg.se/
Postat av: Hannah

fiint halsband :) noonoo ingen mittbena för dig HAHA :D du passar bäst i sne <3

2009-01-08 @ 19:16:49
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0