9 jan

I walk, I talk, I run
I am like everybody else.
But I'm me
I am me and me is the thing
I care about.
Not you but me

idag är det fredag faaan vad jag är glad. Haha även om jag bara har vart i skolan två dagar. Sitter och försöker göra en datakunskaps uppgift som jag skulle göra, såklart så förstår jag allting i skolan , men när jag väl är hemma funkar det inte.. eller det var inte samma i skolan som hemma -.- ska göra ett schema. Får se vad som händer ikväll. Ska möta Bella & även Natta ikväll. ska snart dra och äta sallad ;)

Några till bilder från nyår, haha fråga inte varför jag blundar på varje bild (a)

     


Aap nu ska jag sudär sitta och planera lite , besitooos

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0