ett öga rött.. haha

Holaaaa 

Har vart lite efter haha inte haft tid att skriva direkt.. I lördags var jag,Rania,Hannah,Fia,Nicole,Katie & Ronja på mongolisk resturang inne i stan. Skit gott! Efter det var det hema till Hannah & festa, hihi hon fyllde 17 år :) <3 Galet roligt där med musik och dricka. Aaap sen HAHA.. aa skitsamma det var det iaf :D Bella, Roberto,Alex,Niklas,Adde & Sebbe kom också lite senare. Och typ en ådra sprack i mitt öga =O haha helt fascinerad jag är alltså.. tycker det är coolt ;P
Idag vaknade jag upp klockan sju. Upp till praktiken som ligger i Segeltorp. Det var rätt lungt där faktiskt, inte mycket man behövde göra. Men ändå så är man helt slut. Min mobil funkar inte heller har sån jävla otur med mobiler så det inte är sant..
Aap men ska typ lägga mig i sängen nu och försöka ringa ett samtal.
Besitoos



Kommentarer
Postat av: Hannah

haha men sluta, du var skitfin på alla bilder. :)

2009-01-20 @ 11:13:55
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0