tutti frutti

Igår spenderades kvällen hos Micho. Där han,Fredik,Saliih,Peter,Markus,Mikaela 1 & Mikaela  2 var. Heelt roligt vi hade. Sedan drog jag,Natta & Ali till bilen och åkte runt för att köpa läsk. HAHA helt plötsligt var vi i s-tälje (?!) till slut kom vi till Hallunda shell mack, där man snubbla haha. Efter det var det vidare till Fittja skolan där vi fortsatte med vår greej.
Jag sa till Ali '' Det räcker håll inte på att springa på bordet, du kommer halka', och sen kollar han på mig samtidigt och halkar HAHAHA asså jag dog! Hoppas du ser det här! haha fucker :D
Han skjutsade hem mig och Natta till Hallunda. Vi satt i borgskolan ett tag, & där träffade vi även Päti(Patrick) vi satt och snackade en stund. Efter han hade gått kom även Peter som var på lullan hahaha han visste inte vad han gjorde där typ.
Natta gick hem och jag gick mot brunna..

Aap nu sitter jag här, vaknade för en stund sen av sms. Hel pigg. Ska dra in till duschen och hoppas på att åka till sjukhuset för att träffa min farmor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0