10 juli

Orkar inte direkt gå in på detaljer. Anledningen till att jag har så dålig på att uppdatera är att jag har vart på Tallink kryssning. Iaf dagen efter jag hade lite chillkrök hemma hos mig hade jag samma sak dagen efter. Då Mardan & Aram kom :) när dom hade taggat hade Bella däckat och där satt jag själv med flaskan framför datorn haha! när bella taggade vid fem tiden på natten smsade jag X och han kom hit vi drack,kolla på film och sov, stannade tills ett på dagen då jag gick till Fittja. Lite kortfattat om kryssnignen, jag vill inte vara med på någon bild blev inte bra på någon haha..

Sjöng kareoke med Fia på kryssningen hahaha! ;D filmat ska snart lägga in det, barndomsvännen min <3
Dicot två gånger i rad, galet roligt
Träffat roliga & underbara personer
Fia & jag blivit haffade av tyskar,ryssar,chilenare och så var det något annat hahah
Gått runt i Tallink där jag redan vart ett antal gånger
Träffade även min klasskompis amanda på båten! :D vad världen är liten :)
Fick även jätte bra kontakt med en kille och en tjej som går i liljeholmen som jag
Druckit innan discot, och inne på discot toalett HAHA, smirnoff-ice , cider & Gin
Ljugit om min ålder
Erkännt min ålder , '' om någon kille inte tror att ni är 17 så är dom dumma i huvudet ''
Fiskade komplimanger :P
Fick väldigt mycket uppmärksamhet av mina hål-leggings haha


             



Igår var jag också i stan med Tyare & Alex :D det var så länge sen saknar diig jätte mycket primita. Haha det var väldigt billigt att handla igår på något konstigt sätt.. iaf kom jag hem med tre klänningar,örhängen & skor.
Just nu saknar jag mina kompisar :( .. på måndag blir det även Bellas land ;D så jääävla nice vi kommer ha det! Räknar fortfarande ner dagarna till spanien.. anar inte hur mycket jag längtar.. har köpt lite saker till mig ikvällsom jag ska snutta på haha ;)

 
Godaste Sangrian ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0