12 juli

 
Hannah, Fråga inte vad jag gör.. mina ögon var inte lite förstörda haha..


Igår mötte jag upp Hannah och därifårn gick vi till Andrzej, Kazik, Zbynek, Sebo, Patrik och en till kille som vi inte kände. Det var nice ;) lite senare så blev vi hungriga så jag och Hannah gick och köpte kebab o pommes och satte och i en lekstuga haha. Senare träffade vi också Katti :) Vi var ute ett tag med Johan. Men orkade inte vara ute längre så gick hem.

Bella är också på väg hem :D ska möta henne fyra har saknat henne jätte mycket. Ikväll blir det grill och så ;) Aap nu ska jag dra och duscha och sedan packa tills imorgon, stannar på landet men vet inte hur länge hoho , pyss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0