13 juli

Igår var gick jag och Ranya mot Slagsta! :O som är jätte långt att gå till enligt mig haha! Om man är lat så är man. Där Hannah,Katti,America,Alle,Bella & en tjej till som jag inte kommre ihåg vad hon heter. Frida & Carro kom med :D Jallafall det var skit trevligt! Vi satt och drack och snackade. Blev lite för mycket av det goda tror jag.. tog en cykel , cyklade typ en meter och sen ramlade och låg kvar där för att hämta mina krafter och sen var det upp på cykel igen! HAHA hände typ så 20 gånger minst? Sen var det några tjejer som skulle bada.. och jag var lite woho ni vet så jag putta in dom HAHA fyfan vad ond jag är. Dom ba '' alltså det är jätte kallt'' ja ba nejda! och putta in dom och sprang därifrån :P

Lite senare mot kvällen kom killarna från klassen, vi gick hemåt tillsammans allihop :) senare på natten var jag och Hannah ute med Andy,Franne,Frank,Gabbe,Mathi & Sebbe. Vi satt ett tag sen gick jag hem och däckade på en gång :) var också med min kusiin Miguel :D
Vet inte om jag kommer kunna gå ut idag pga vissa omständigheter.. pappa är här nu ska vara social,och äter lägger in bilderna när jag är klar pyss&kram sålänge

                         

ser ut som största kortisen? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0