19 juli

Tjena mittbena! Dom senaste dagarna har jag vart på landet med Bella,Hannah & Geraldin. Därför jag inte har skrivit :) Jallafall dagen vi kom tillbaka från landet Drog vi till Slagsta och drack, Jag,Bella,Hannah,Milos,Geraldin,Jaime & Sebastian. Galet roligt försökte verkligen njuta fast mensvärken. Iaf det blev för mycket för mig haha, hade däckat då var alla borta xD Ziad och Hadde skulle hämta oss :) på vägen till parkeringen mötte vi Fabbe,Ninos,Tomas,Dino och två personer till som jag inte kom ihåg, jag satt och gulla med lilla Dino som är en hund haa! :D så söt ;) roligt hade vi iaf ;D

                   


Åkte till s-tälje där Even,Lucas,Steven,Hade,Ziad och två killar jag inte kommer ihåg namnet på :P mer dricka blev det där med. Typ vid sex på morgonen då alla sov var det bara jag sov var vaken och sktipigg, så satt och drack för mig själv och snackade med ett dock huvud för den var den ända som lyssna. Snackade med Lucas men han sa bara mm mm men till slut vakna han höh, vi hade mööösiigt :D .. iaf fick skjuts hem vid 12. Det här hände igår dåra :P åsen var vi bara hemma hos mig med Bella,Ranya & Natta och umgicks med min moster. Var helt död :)  Idaaag ska jag sola solarium iaf, åååker snart till SPAAAAIN! :D fyfan vad jag längtar det är galet.. Kanske är hemma själv idag ;O inte säker än. SEnare ska jag iaf dra iväg till donken med Ranya :)

                     



Älskar älskar älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0