3 juli

Förrigår var jag hemma i stort sätt hela dagen, var helt slut :P mot kvällen gick jag ut med Bella & Hannah :) vi gick promenad och sedan upp till donken. Där vi träffa Mardan,Rebin,Samrand,Alan,Soner,Junus och massa killar från klassen galet många haha det var inte direkt min kväll :'D till natten kom Gabbe&Sebbe som vanligt ( haha ) för att säga goodbye till Hannhoé. De stannade tills sju på morgonen.

     


Igår vakna jag upp hos Hannah vid tre tiden eftersom det inte blev så mycket sova under natten. Vi gjorde inte så mycket mest promenader,käkat galet mycket och kollat på film. Gick hem vid ett inatt då jag inte kunde hålla ögonen öppna längre. Så nu är Hannah framme i Bulgarien!! :D hoppas du har det bääst där sola mycket för mig och drick massa goda drinkar :D EEEEEN TIILL SAK VARFÖR JAG ÄR SÅ GLAAD, haha ensam hemma tills på söndag!Såååå jävla skönt!
Ska snart ut på balkongen och sola lite. Redan städat tills ikväll ;) Ikväll blir det också krök hos Gerre med hennes kille ska dit med Bella, sen blir det efterfest hos mig ;)  välkommen den som vill HAHA skämta fett glada.... ameen nu ska jag tagga chaaaaau!!


Primita y yo , te extraño tanto !

Kommentarer
Postat av: Hannhoe

baaaby!! saknar dig jatte mkt, har redan druckit massa goda drinkar hahah igar bjoed en snygg kille mig pa 4 stycken mahaha . ska till stranden nu d niiice

2009-07-04 @ 09:11:17
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0