4 juli

har precis 'vaknat' , blev inte så mycket sova inatt igen haha. Bella gick för ett tag sen så nu är man här ensam ;p så glad att jag städade upp allting innan jag la mig i sängen så man inte behöver tänka på det :) igår gick jag och Natta till Gerres kille där de två var Bella,Andrea,Miguel & en kille till kom fan inte va han hette nu igen xD iaf det var jätte trevligt vi satt ute på balkongen drack tequila shots och andra goda drickor. När det började regna vid midnatt drog vi hem till mig ;D hög musik och mer dricka haha! Even,Sadde & Ziad kom också :) Aap lyckad kväll iaf

Ska snart iväg till skärholmen om jag kan.. skit ont i magen -.- också träffa Karen eller så drar jag med henne hem till mig , besitos så länge!

Drunkie Bella haha!

Gerres kille :)

lite oförberedd xD

Bella & Andrea, kram kalas? :P

Jag,Bella,Andrea pussipuss

Migueel :)

Bella,Miguel & jag haha så fula



HAHA sexigt värre Bella

Miguel o jag

Kvällens låt hahaha

Kommentarer
Postat av: Hannah

aaah SAKNAR DIG DIN APA!! jag har redan fatt strul hahahahh. jaa jag ar ju langt borta hahah nere i balkan fan smile. jag ska forsoka bil brun imorgon e lite bara. ALLLA E SA SNYGGAA hjarta hjarta hjarta miss u, HUR GICK D MED S

2009-07-05 @ 15:58:48
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0