minnen



Minnen vaknar till liv, tar mig tillbaks i tiden
Önskar jag kunde resa tillbaka i den
Till den tidpunkt då allting kändes så rätt
Allting på mina axlar de kändes så lätt
Yepp! För jag log när jag somna, log när jag vakna
Hela mitt liv var'e dig som jag sakna
Du gjorde mig hel, du gav mig en mening
Så när vi skildes åt så tog du deen med dig
Yepp! Du tog en del av mig,Krävde jag för mycket? Var'e fel av mig?
Hur jag än väljer å sere, så eru inte längre brevé mig
Gammal kärlek é på mig som den ofta
En doft kan ta mig tillbaks till då vi softa
Vitt när'e va som bäst, den tid jag saknar
Beaten den tog mig tillbaka...
Den gav mig flashbacks

Tiden tar mig iväg
A den tar mig iväg
Går tillbaks till den tid som var
När jag får flashbacks

Av en bild, av ett ord
Jag kan få're när jag minst skulle tro
Går tillbaka då jag minns vad som gjorts
Kan inte flyre för d finns inut i mig
Ett skratt, en plats, en dyster ton kan Påminnna mig om en viss persons namn
Och om en viss persons sätt,Shit va jag saknar vissa personer fett
Fast det e en del av att leva,att saker ändras och d é skevt å acceptera
För allt vi gjorde å sa
Å alla löften vi gav varann é tomma idag.!

Gammal vänskap jag tänker på´ren då å då
Ler åt minnen av sån't vi hitta på d e en tid jag saknar
Sån't som kändes och Sånt som gett mig glädje å sånt som brändes
Starka upplevelser jag som varit me om,Vissa som va me då é inte längre med oss.
Önskar att jag gjort vissa saker när tiden var inne,Innan den hann gå å bli till ett minne..
Sluppit ångern att vara trasig som fan
De é lätt, de lätt, jag har bara svårt å vända blad
Även fast jag vet att jag borde släppa taget
Så till er som har lämnat avtryck i mitt liv
Hoppas vi ses igen inom sin tid
Gamla tider, jag påminns om dem jämt
Så jag kommer aldrig glömma bort allt..

Jag vet att ingenting kan bli som de en gång har varit
Så de går inte å leva ett liv i de förflutna
Men det é vad jag har varit med om som gjort mig till den jag är idag
Den här går ut till gammal kärlek å gammal vänskap
Till änglarna som tittar ner på oss å håller ett öga på oss tills vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skön blogg du har :D

kram på dej

2009-07-04 @ 16:23:16
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: Nicole

Lägg till mig på bloglovin så får du en länkning. Du kan öka din statistik med 3500 personer totalt!

2009-07-04 @ 16:31:13
URL: http://waattos.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tack för att du kommenterade min blogg :D

2009-07-04 @ 18:44:21
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0