13 juni

Igår var vi på Mongoliska resturangen för att fira Ranya :) för första gången åt jag ovanligt lite :S hahaha bara två små tallrikar. Jag som brukar gama när det är buffé och ta med mig plastpåsar och matlåda i min väska för att ta med xD HAHA nej jag skämta bara :P eller lite sanning ligger i det........ vi gick från tc till slussen och jag med mina klackar wää jag dog. Jag och Bella mötte Miche,Pepe & Saliih och var där ett tag <3

mmm musslor HAHA, det är faktiskt gott




födelsedagsbarnet <3

pepe vågade inte ta från mig efter jag slagit till honom när han tog utan att fråga

sötisar!


Vi var med dom tills tolv ungefär. Jag och Bella gick till donken ( jag åt faktiskt inte något!) och sedan kom Even och Sadde och plocka upp oss. VI åkte in till stan till deras frisörsalong haha och hade partey där. Kom hem vid halv sex på morgonen? haha nått sånt mina ögon var lite zickzak såå.. idag har jag ingen aniing om vad som händer. Natta ska komma till mig har jag bestämt :P <3

dom lekte med leksaken man får från happy meal ..

vi :)

bjuder på denna hemska bild

donken glas is the shit!

klockan typ tre på natten fick Sadde platta mitt hår och visa sina frisör kunskaper :P



men jaaa lilla Sadde och jag haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0