14 juni

Igår chillade jag bara med Natta,Saliih,Pepe och Sana i hallunda centrum sen var det hem till Natta. ADFGADFGAKIhg asså fucking väder jag kommer typ gå i ide snart! :S har typ sovit hela dagen är skit deprimerad haha. Tänker iaf på det roliga som kommer hända. På torsdag åker jag till Nattas sommarstuga med hennes familj, eeej parteey då ;) och i helgen är jag ensam hemma. Den 6 juli åker jag med min familj och Fia och hennes familj till Tallink båtkryssning i tre dagar ;D och den 27 blir det España hejdåå sveriiiiige! Pappa har lovat mig att få följa med till reggeatonklubbarna med hans kompisar (a) och imorgon kommer min kusiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hiit från Spanieeen! :D hon kommer hit varje sommar, primiita mia <3

Och jag har tänkt på att bli blond igen HAHA bara för att flippa, sen kan jag färga vilken färg jag vill nicenice.. nä nu ska jag åka och handla pizza och kolla på film med mami sen får vi se vad som händer, blir nog liten promenad senare ikväll, besitos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0