15 juni

Okej igår blev det inte direkt chillkväll, hade egentligen inte lust att göra något. Men gick hem till Bella där vi började dricka haha. Sen Kom Even & Ziad och plocka upp oss. Haha vi hade det roligt o mysigt. Vid typ fem på morgonen var vi i västbergas Mc donald's haha xD jag fråga typ hundra gånger om det låg i stockholm :P onyktra jävel haha. Kom hem till Bella vid sex tiden på morgonen som vanligt dåra, slaggade hos henne.

Och nu sitter jag här hemma och lyssnar på pump music. Vaknade för ett tag sen det blev inte så mycket sova imorse. Är ensam hemma fett tråkigt! Har iaf fixat lite med mina naglar , med gele kit. Det blev helt okej för att vara min första gång :) Jag tror typ att det fattas något i hjärnan på killar.. tror dom verkligen inte att man snackar om i stort sätt allt med sina tjejkompisar? Vi får reda på allt.. ush
Nä nu kom pappa och min syster ska umgås, besitos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0