22 juni

18 juni spenderade jag kvällen hos Hannah. Haha låter som värsta polisförhöret här.. Innan kvällen hade vi lite tjejmiddag och krök :) mot kävllen kom Gabbe & Sebbe dit, vi hade det roligt och mysigt dom sov också över där. På morgonen kom Drago & Eldin.. uuuft säger jag bara :P

Samma dag när jag kom hem så skulle jag hem och packa och åka direkt till landet med Natta. Heelt trevligt där borta :) haha när vi skulle åka hem blev vi typ lite vilse, lite läskigt faktiskt tänk om bussen hade bytt namn och liksom åkte till norrland utan något stopp. Vi åkte till min pappa och åt empanadas och satt och snacka med min älskade farmor.
Sedan åkte vi till Norsborg där vi drack med Kazik,Andzrej, Polskii Bossen :D och några andra som också kom dit. därifrån till Miche där Saliih,Pepe,Miche var. Skulle säga hejdåå till Saliih för han skulle åka till Bulgarien i 6 veckor ;( mötte även Bashar någon tidpunkt vilket jag inte kommer ihåg ;D sen mötte jag upp Even,Sadde,Bella & Vany vid Norsborg. Dom plocka upp mig och vi åkte hem till Even. Ännu mer dricka där haha fick i mig mer än vad jag hade behövt.. Lucas kom också dit :) vi hade det mysig och så haha.

Vaknade upp klockan tre hos Even dom skjutsa oss hem till Bella. Senare träffade vi Frida & Ranya och gick mot donken :) mötte också Alle,Rahel & Jimmy. Aap det var lite kortfattat om allt som har hänt. Nu ska jaggå in i duschen och träffa kusin från Spanien , besitos


dördördördör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0