tröki

Hur gammal är du om fem år? 22 år
Vem var den sista du träffade? Mamma
Hur lång är du? 165cm
Vilken var den senaste film du sett? Collage Road Trip
Vem ringde du senast? min syster
Hur löd ditt senaste sms och till vem? '' haha men ja lätt!<3 men när är det midsommar på fredag eller?:P - till Natta
Vad är dagens planer? Äta pizza och sedan ut hoppas jag, har mina behov haha
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vilket humör, mest ringa
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? nyssnyssnyss
Vilken ögonfärg har du? mörkbruna
När vaknade du idag? ovanligt tidigt inte likt mig.. klockan nio :|
Har du någon gång hittat en katt? Japp,en kattunge som min moster tar hand om idag
Vilken är din favoritplats? Sängen
Vilken plats föredrar du minst? kommer inte på något just nu
Var tror du att du befinner dig om tio år? oj, utomlands hoppas jag
Vad skrämde dig som barn? jag var mörkrädd :P idag älskar jag mörker
Vem fick dig att skratta senast? Mamma :P
Är du för ung för att äga vinylskivor? haha det tror jag väl
Har du stationär eller bärbar dator? stationär
Sover du med eller utan kläder på dig? haha finns väl undantag xD nedå oftas kläder hahah
Hur många kuddar har du i sängen? 5 st :P
Hur många landskap har du bott i? bara i stockholm
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
Är du social? Aa tycker jag väl :P
Vilken är din favoritglass? twister :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? gosh, mycket
Tycker du om kinamat? love :)
Tycker du om kaffe? sii
Vad dricker du till frukost? oftas vatten, haha jag mår illa av mjölk :P annars te eller kaffe
Sover du på någon särskild sida? jag måste alltid göra en ritual innan jag kan sova, första sover jag mot höger sen vänster sen höger sen soover jag xD haha så jävla sjukt..
Kan du spela poker? haha nej därför jag alltid förlorar och får en smäll :P
Tycker du om att mysa? men jaa =]
Är du en beroendemänniska? förstår inte?:P
Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
Vill du ha barn? jaaa! 5 st också haha!
Kan du några andra språk än svenska? Svenska,engelska,spanska, litte franska, förstår portugisiska & italienska
Har du någonsin åkt ambulans? nej
Föredrar du havet eller en pool? havet
Vad spenderar du helst pengar på? det som behövs.
Äger du dyra smycken? inte så jättedyra
Har du någon gång testat narkotika? nej
Vad var det senaste du stoppade i munnen? pizza mmm
Vem är den roligaste människan du känner? oj, det finns många faktiskt :O
Välj ett ärr på din kropp? haha jag är riktig scarface :P eller body.. har typ småärr överallt. men på min tinning har jag kanska djupt ärr, ramlade på en kanta och slog upp hela sidan av pannan typ. ajaj
Vad har du för ringsignal? merengue låt
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? haha men ja! Det är ju roligt att ha kvar som minnen och visa sina barn sen när man får egna
Flirtar du mycket? hm, svår fråga måste nog fråga någon kompis haha
Vart togs din profilbild för din blogg? Puben i Hallunda på balen med Hannah
Kan du byta olja på bilen? men nej haha
Har du fått fortkörningsböter? okej om jag hade körkort
Vilken var den senaste bok du läste? minns inte, läser typ aldrig
Läser du dagstidningen? aa det brukar jag faktiskt göra
Prenumererar du på någon veckotidning? nej.
Dansar du i bilen? nej, inte dansa direkt
Vilken radiostation lyssnade du på senast? nån partey station :P
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett nummer som jag inte hade på min mobil och försökte ringa den :P blev galen när jag inte visste vem det var och personen inte svara haha
När var du i kyrkan senast? hm, det var inte så länge sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0