men tjaa :D

Galet länge sen jag skrev känns det som ;) hänt sååååååå mycket sen jag sist skrev så orkar inte skriva allting haha. Igår gick jag iaf till Hannah dit kom även Mardan :) under kvällen var vi ute med Richard,Sebbe,Gabbe,Eldin,Mathi,Johan,Zozo,Bashar,Roho,Ali alltså shit kommer inte ihåg det var iaf skit många haha. Riktigt najs ;) Kom hem vid fyra imorse, HAHA jag och Hannah skrev med Gabbe & Sebbe, vi snodde deras cyckel och sa att vi hade ramlat och jag hade slagit i huvududet och däckat..

Nyss legat en stund på balkongen, orkar inte sola alltså :S åker ändå till Tallink och Spanien snart så orka sådär ligga och pressa nu tar ändå igen det haha eller så finns det alltid solarium nana :D har planer för ikväll men får se hur det blir. Nää nu ska jag dra och äta sen ligga en stund till ute i solen , poss poss

så bäst


Kommentarer
Postat av: HANNNAH

hähä vi e tyngaste

NIIIIIIICEEEE PRICE

2009-06-29 @ 19:46:49
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0