sego

Torsdag; var på student sak i alby hos Angelica :) hade det roligt med god dricka och så, spenderade kvällen med Fia. Efter att jag kommit hem mötte jag Natta,Katti,Hanna och senare var ute med Eldin.

Fredag; Skulle ju gått på min avslutning men försov mig på riktigt igen :P åkte in till stan för att möta pappa & min farmor för att gå till chilenska konsultet. Mot kvällen gick jag och Natta till Miche där Milan Milos, Zbynek, Hannah, Kazik, Salih och Peppe var. Vi hade det roligt med god dricka och sådär haha. Efteråt chillade jag hemma hos Hannah, vi hade inte lust att sova så vid fyra tiden på morgonen gick vi för att möta Eldin. Kom hem vid halv fem , sov inte ETT SKIT.

Lördag; låg i sängen tills klockan blev dags att ha släktträff, Mötte Natta var hemma hos Hannah med Katti,Rahel,Mehtap och Bella. Haha Mehtap är sjyyyk :D samma gamla vanliga humor vi har! vid midnatt åkte jag och Bella till alby för att göra bissniss ;P Vi var hemma hos B och Even och Sadde kom också ! :)
Idag somnade jag klockan åtta och vaknade vid elva tiden, så på två dagar har jag sovit 3 fucking timmar -.- don't mess whit me i'm not på humör haha :P annars vart i tumba min lilla kusinvitamin fyllde år grattis grattis amorcita! Kom nyss hem var ute med Salih,Miche,Markus o Fredde.. men gud jag vet typ inte själv vad jag sitter och skriver haha riktig bok orka.. nä men nu ska jag ta och lägga mig i sängen kommer väl typ dääcka direkt, pyss&kram !

Jyste det är SOMMARLOOOV WOOO fakka ur fan vad jag ska utnyttja varje daaaag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha vi latinaas är så elelr hur ;P

2009-06-08 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0