vad jag kommer ihåg

Förrigår var jag på bio med Bella och kollade på My blody Valentine. Tyckte inte den var så bra satt och frös hela filmen :P hahah! Juste från början på reklamen fick jag garvattack pga en reklam alla ba kolla. Orka det var faktiskt roligt. Hm efter det åkte vi till donken i Hallunda där det var fullt. Folk hade haft bal :) Vi väntade där tills halv två när Even och Ziad kom och plocka upp oss. Vi köpte dricka och åkte till slagsta där Bella & ziad doppa sig, haha starkt! Sen var det bilen som gällde eftersom de va så kallt. Kom hem vid sex på morgonen till Bella haha vi däckade direkt. Crazy :)

Igår vaknade jag upp hos Bella vid 3 tiden. Vi åkte till alby för bissniss haha sen mötte vi Katti. Donken igen haha ätit där två gånger på 24 timmar :O hej bantning. Kom hem vid tio tiden igår och var heelt trött! Så nu sitter jag här vaken :P vid halv sex tiden ska jag möta Ranya för hon fyller år :) Grattis Grattis till dig! Vi ska dra in till Stan på resturang lr något liknande. Och ikväll kanske det blir Latinofesten, vet inte än hur jag ska göra. Nää nu ska jag dra och äta frukost och duscha, muah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0