fredag den trettonde

Japp jag har verkligen otur idag! Fått typ ryggskott? kan knappt röra mig, mirakel att jag kan sätta mig vid datan, gråter nästan hela tiden jävla skit alltså. Inte nog med det, har problem i min handled med, den är helt jävla svullen har ju problem med det som jag har haft i två-års tid nu. Så det blir hemmakväll idag ( och under helgen? ) MIERDA! Är hemma själv just nu. Hanna du sviker mig, trodde vi skulle dricka Yeni Raki tillsammans och lida!! =D
Gud vad folk börjar bli barnsliga nuförtiden.. Helt galet!






pain bitches




Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAHHAAH LOCA OLUM DET VAR JAG SOM FRÅGA DIG OM DU VILLE KOMMA OCH DRICKA RAKI MED MIG :D du har ryggskot som ursäkt hahah! krya på dig hjärtat, love you <3

2009-03-13 @ 22:46:22
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0