kiss me and I kiss u back

Men tjeeeeena mellan bena. Har inte skrivit på ett tag haft fullt upp i skolan, och försökt umgåts så mycket med min farmor som det går <3

IAF, nu sitter jag här hos Natta i Jakobsberg vaknade för ett tag sen haha jag låg mellan sängen och väggen kunde inte röra mig som en sardin i en burk asså.. Natta tog upp hela sängen :( HUR som helst vi var ensamma hemma hos henne hära i en villa, feeett najs :) vi hade det galet roligt igår alltså haha lite för mycket av det roliga för mig kanske? Vid tolv tiden mötte vi Nattas kompis och tog en promenad ute i Viksjö.
Sedan kom vi hem och gama lite. Vi kollade på tretton och sedan somna jag som vanligt, har sagt att man ska slå mig i magen om jag ska vakna! :P jäjä. Kommer också vara ganska mycket själv hos min pappa i typ 6 veckor pga vissa saker, kom och gör mig sällskap? haha (a).. skoja akta idiot.. Aap inte så mycket mer att säga nu asså jag och natta ska snart dra och ta bussen och köpa dulce ( godiis ) yäyä pysspyss


Kommentarer
Postat av: Hannah

abo abo jag kmr till Fittja bara chillnani

2009-03-22 @ 13:53:09
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0