31 maj

Barnet hos dig växer fram.. snälla väx upp och visa att du är man som kan ta det på ett moget sätt? Bakom skärmen sitter jag bara och skrattar åt det jag ser helt seriöst..  jag påstår inte att jag är skit mogen och tar allt på ett vuxet sätt, men håller iaf inte på som du






Vaknde upp idag av att Natta ringde mig, suttit på balkongen idag så jävla fint väder! Man orkar inte sitta så länge det är nästan för varmt. Aa roligt att vara bakis på en söndag haha. Senare ska vi äta middag eftersom det är mors-dag.. sen är det utgång. Nä ska fan ta och käka mat nu sen ut på balkongen och steka igen , besitos till er :)


Kommentarer
Postat av: Mehtaap

åååå, va goottt! =D

2009-05-31 @ 15:04:27
URL: http://mejtaab.blogg.se/
Postat av: Anonym

noo es un buen chico =). No sabia que eran novios me di cuenta cuando lei perdon si te moleste o algo XD

2009-05-31 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0